Saturday, April 2, 2011

Lagu karaoke yang biasa menjadi pilihan

gigi cantek boleh aa amek gamba camni..ceh..thanx pacik gugel carikan pic ini..huh


Haluu...hari ni aku nak berbicara tentang aktiviti yang kadang-kadang dilakukan di waktu lapang..iaitu berkaraoke...tak kira la aktiviti ini dilakukan dimana..jamban, karaoke box, bilikmu syurgamu, dewan kuliah, bilik lecturer(nak cari nahas..haha) dan sbg...hehu..lagu yang menjadi pilihan biasanya senang dinyanyikan dan catchy la kot..untuk suara macam aku rasanya kalau nak nyanyi lagu anuar zain, ziana zain sume tuh maka terkehel la anak tekak nanti..haha..Biasanya lagu-lagu ni la yang antara yang pernah aku pilih..lagu yang layan je..korang macam mane pulak??

1.Di alam fana cinta-Fotograf

2.Sendiri-May

3.Cintamu mekar di hati-May

4.Andai dapat ku undur masa-AXL

5.Cinta Kain putih-Putra

6.Patri-Jinbara

7.Suara-Hijau daun

8.Akulah kekasihmu-AXL

haha...sumenye lagu band lelaki..nak wat camne..tu je yang aku reti..kalau part yang agak-agak tinggi tu bantai je la...karok pun suke-suke je..bukan nak masuk akademi fantasia ke, mentor ke, idola kecil ke idola besar ke..kan3..haha..sebenarnya ikut selera masing-masing la kan..banyak lagi lagu-lagu Melayu yang best nak dikarok..kalau nak senaraikan semua..esok pun belum tentu habis..hehe..ok..pilihlah lagu papepun..yang penting korang hepi!!lagipun lain orang lain seleranya kan..seperti video di bawah...




enjoy n chow~

4 comments:

solo molo said...

selalu gak gi karoake...
tapi bukan untuk nyanyi...
untuk makan...
hahaha...
suka pergi kat redbox...
antara kol 11pg ke 3ptg..
sebab masa tue makanan sedap2...
org nyanyi, aku makan...

jiwemude said...

ahahaha...makan pon makan la..yg penting hang hepi...:DD

Terbelog said...

mne yg senang tarik ar..

jiwemude said...

tarik jgn x tarik..haha..

Related post :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda!!